JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACYJNY W NASZEJ FIRMIE
Krok 1 – należy do Ciebie!
Znajdź ofertę pracy na pracuj.pl lub wyślij swoje CV na adres: [email protected]
Krok 2 – selekcja CV
Dział Personalny weryfikuje Twoje CV pod względem formalnym, czy masz wymagane kompetencje na danym stanowisku pracy.
Krok 3 – pierwsza rozmowa rekrutacyjna
Pierwsza rozmowa z wybranymi kandydatami odbywa się telefonicznie z osobą z Działu Personalnego lub Kierownikiem danego obszaru. Jeżeli uznamy, że wspólnie z kandydatem mamy podobne oczekiwania, zaprosimy Cię na drugi etap, żeby lepiej się poznać :)
Krok 4 – druga rozmowa rekrutacyjna
Na tym etapie będziesz mógł osobiście zobaczyć swoje przyszłe miejsce pracy, poznać Kierownika swojego obszaru i przedstawić swoje kompetencje oraz doświadczenie. Opowiemy Ci także o pracy i benefitach w naszej firmie.
Krok 5 – przedstawienie oferty pracy
Jeżeli obydwie strony uznają, że chcą ze sobą współpracować, przedstawimy Ci konkretne warunki pracy.
Ostatni krok to podpisanie umowy z nami i witamy w naszym zespole!